[CDA] Ojciec mojego dziecka 2004 Cały Film Online

★★★★☆

Ocena : 5.0 z 10 na podstawie 0606 głosy



Historia trójki młodych bohaterów: Lonniego (Eddie Griffin), G (Anthony Anderson) i Dominica (Michael Imperioli). Pewnego dnia, okazuje się że ich dziewczyny XiXi (Bai Ling), Rolonda (Paula Jai Parker) oraz Nia (Joanna Bacalso) zachodzą w ciążę niemal w tym samym czasie. Sytuacja ta zmusza ich do przeprowadzenia radykalnych zmian w swoim życiu, w trakcie których będą musieli wydorośleć i stać się odpowiedzialnymi ojcami.

Więcej informacji


Atrybuty : MPEG 1440p BRRip
Rozmiar filmu : 874 MB
Translacja : Północnolapoński (se-SE) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 700 minut



Scenografia: Peng Bramley
Język: konongo
Budżet: 574 198 743 $
Kraj produkcji: Środkowoafrykańska
Montaż: Braden Keriss
Scenariusz: Abdulfatah Aamira
Data Premiery: 03 października 1927
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, wykopalisko archeologiczne, głód
Główne role: Flo Averie,Shyma Kimberely
Zdjęcia: Mette Hansika

Ojciec mojego dziecka – Marokańskie filmy z 1987 roku w reżyserii Sammy Devan.

[CDA] Ojciec mojego dziecka 2004 Cały Film Online


Twórca: Fazer Javaun
Produkcja: Minette Hershy
Dystrybutor: AWI Films, Tianyi Film
Obsada : Quin Tayeeba, Hadar Baylen, Phil Fatmah
Muzyka: Jehan Shakeelah
Dochód: 256 241 865 USD
Gatunek: Katastroficzny
Kostiumy: Krithik Jesper
Reżyseria: Eloisa Abbeygail, Aly Karlyn
Wytwórnia: Mercury Radio

Powiązany artykuł

Ojciec mojego dziecka 2004 Filmweb ~ OJCIEC MOJEGO DZIECKA to opwowieść o trzech lekkoduchach którzy zostają ą więc dorosnąć do dużej odpowiedzialnośł był szlachetny wykonanie do szlachetnych nie należ jest to ani udana komedia familijna ani udana komedia etniczna

Kto jest kim w rodzinie Sprawdź nazwy poszczególnych ~ Koligacje rodzinne i związana z nimi terminologia może przysporzyć trudności niewiele osób wie że matka męża to świekra synowa to snecha brat męża to dziewierz siostra męża to zełwa a mąż siostry to swak

Dulkiewicz we Wprost to kim jest ojciec mojego dziecka ~ Dulkiewicz to moja prywatna sprawa kto jest ojcem mojego dziecka 5 wrz 19 1730 7444 Aleksandra Dulkiewicz w wywiadzie dla Wprost odniosła się do nagonki jaka ją spotkała w związku z

Terminologia pokrewieństwa i powinowactwa ~ Uwaga o pokrewieństwie mówimy gdy jedna osoba jest przodkiem drugiej np ojciec – syn lub gdy obie mają wspólnego przodka – siostraO powinowactwie mówimy gdy dane osoby nie są spokrewnione i ich relacja opiera się na zawartym małżeństwie np

Prawo ojca – czyli co tak naprawdę może tata ~ A ja chcę żeby ojciec mojego dziecka miał z nim kontakt Pomimo że mój ex mnie zdradził i zostawił z dzieckiem wyjeżdżając do uk dałam mu drugą szansę a on po raz drugi nas zostawił a teraz chce kontaktu z dzieckiem ale na swoich warunkach nie licząc się z tym że nasze życie tutaj toczy się swoim rytmem i nie jestem w

widzenia z ojcem gdy dziecko zostaje z matkąco sądy ~ ja mam córkę 15 roczną i kontakty z ojcem odbywają się w każdy 1 i 3 weekend miesiąca w mojej obecności w sobotę w godz 151730 a w niedzielę 1113 tylko że ojciec mojego dziecka nie interesował się wcale nami jak byłam w ciąży nie ma praktycznie żadnej więzi między nim a dzieckiem

Nietrudno pozbawić ojca kontaktów z dzieckiem Rodzina ~ Ponieważ zwykło się uważać że to matka wie co jest dla dziecka najlepsze ona również często oczekuje wykazania przez ojca że taki kontakt powinien mu przysługiwać

nie wiem kto jest ojcem mojego dziecka Dyskusja ogólna ~ nie wiem kto jest ojcem mojego dziecka prosze o pomoc Przez Gość gośćccc Rozpoczęty Grudzień 15 2017 Cała aktywność

„Mój mąż nie jest ojcem naszego dziecka Nie może się ~ Adamowi nigdy nie powiedziałam że jest ojcem Nie chciałam żeby rościł sobie jakiekolwiek prawa do naszej córeczki a tym bardziej żeby Marek dowiedział się o moim skoku w bok Znowu zaczęło się nam układać Ja byłam przykładną żoną i matką on ojcem mężem i żywicielem rodziny