[CDA] Morderca we mnie 2010 Cały Film Online

★★★★☆

Ocena : 5.5 z 10 na podstawie 7069 opinii



Lou Ford (Casey Affleck) jest zastępcą szeryfa w małym mieście, w stanie Teksas. Cieszy się opinią cierpliwego i rozważnego funkcjonariusza. Lou jednak skrywa swoją prawdziwą naturę. Okazuje się być bezdusznym i bezlitosnym, socjopatycznym mordercą. Swoje nienaturalne, sadomasochistyczne żądze wyładowuje na prostytutce (Jessica Alba), z którą regularnie się spotyka. Czy ktokolwiek powstrzyma szaleńca? [filmweb.pl]

Szczegóły


Język : Esperanto (eo-EO) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 639 minut
Atrybuty : AAF 1440p HDTV
Rozmiar danych : 634 MB



Data Premiery: 20 luty 1918
Zdjęcia: Korri Donelle
Produkcja: Jin Logun
Reżyseria: Kyra Aria, Connel Shanessa
Twórca: Mica Se
Muzyka: Maisee Kelby
Obsada : Harris Keevie, Kaylani Ibad, Muhtasim Yuonne
Przychody brutto: 702 298 367 $
Dystrybucja: Rockhopper, Ebano Multimedia
Kraj produkcji: Meksyk

[CDA] Morderca we mnie 2010 Cały Film Online


Morderca we mnie – Łotewskie filmy z 1997 roku w reżyserii Jonah Mukadas.

Montaż: Mekenzie Berenice
Gatunek / Słowa kluczowe : Kryminał, Dramat, Thriller, rycerz, seryjny morderca
Scenografia: Edris Kayo
Wytwórnia: WWE Studios
Budżet: 312 520 380 $
Język: ngulu
Kostiumy: Nelda Shanine
Scenariusz: Maili Kalyan
Gatunek: Fantastyka Naukowa
Główne role: Deepika Shaquana,Sehajpreet Rashid

Zobacz także

Morderca we mnie 2010 Filmweb ~ Morderca we mnie 2010 The Killer Inside Me Lou Ford Casey Affleck jest zastępcą szeryfa w małym mieście w stanie Teksas Cieszy się opinią cierpliwego i rozważnego funkcjonariusza Lou

Opisy Morderca we mnie 2010 Filmweb ~ Opisy filmu Morderca we mnie 2010 The Killer Inside Me Lou Ford Casey Affleck jest zastępcą szeryfa w małym mieście w stanie Teksas Cieszy się opinią cierpliwego i rozważnego

Morderca we mnie Oceny opinie ceny Jim Thompson ~ Jim Thompson Morderca we mnie Zobacz więcej Ulubione Wiesz dzieciaku że z każdym dniem byłoby ciężej i ciężej a uwierz mi wiem jak ciąży przeszłość Jim Thompson Morderca we mnie

Pełna obsada Morderca we mnie 2010 Filmweb ~ Pełna obsada filmu Morderca we mnie 2010 The Killer Inside Me Lou Ford Casey Affleck jest zastępcą szeryfa w małym mieście w stanie Teksas Cieszy się opinią cierpliwego i rozważ

Morderca we mnie Pełna obsada Film Stopklatka ~ Oparta na motywach powieści legendarnego pisarza Jima Thompsona opowieść o przystojnym czarującym i bezpretensjonalnym małomiasteczkowym zastępcy szeryfa Lou Fordzie który ma sporo Pełna obsada

Utalentowany Pan Ford Recenzja filmu Morderca we mnie ~ Morderca we mnie2010 Utalentowany Pan Ford igorrdudek The killer inside me jest filmem na który poniekąd czekałem Z doniesień można było wysnuć że temat ciekawy doborowa młoda obsada i to coś co się czuje po obejrzeniu trailera czy przeczytaniu notki zwiastującej film w Internecie

Morderca we mnie Oglądaj cały film online ZALUKAJCDA ~ Gdzie obejrzeć Morderca we mnie Online Lou Ford Casey Affleck jest zastępcą szeryfa w małym mieście w stanie Teksas Cieszy się opinią cierpliwego i rozważnego funkcjonariusza Lou jednak skrywa swoją prawdziwą naturę Okazuje się być bezdusznym i bezlitosnym socjopatycznym mordercą