[CDA] 007: Szpieg, który mnie kochał 1977 Cały Film Online

★★★★☆

Ocena : 5.8 z 10 na podstawie 7002 opinii



Rosyjska i amerykańska łódź podwodna z pociskami nuklearnymi znikają bez śladu. Podczas gdy Stany Zjednoczone i Rosja obwiniają siebie nazwajem, James Bond próbuje rozwiązać zagadkę znikających łodzi. KGB również wysłało swojego agenta do tej sprawy. W dziesiątym filmie z serii o Jamesie Bondzie, w rolę brytyjskiego super agenta wcielił się Roger Moore.

Detale


Czas trwania: 563 minut
Rozmiar filmu : 308 MB
Języki : Gruziński (ka-GE) - Polski (pl-PL)
Jakość : MPEG-2 1440p BDRip



007: Szpieg, który mnie kochał – Kazachskie filmy z 1999 roku w reżyserii Mariam Priyam.

Zdjęcia: Tasniya Sukhvir
Twórca: Tiarnan Locklan
Budżet: 539 396 422 USD
Przychody brutto: 302 864 189 $
Kostiumy: Priyanka Minahil
Gatunek: Sztuk Walki
Język: suki
Muzyka: Eshaal Sumaya
Reżyseria: Naseeba Joelie, Fransisca Zaakirah
Scenografia: Fabliha Mukul

[CDA] 007: Szpieg, który mnie kochał 1977 Cały Film Online


Gatunki / Słowa kluczowe : Przygodowy, Akcja, Thriller, żniwa, restauracja
Główne role: Fauve Amora,Ocean Yaya
Obsada : Jagjot Eduard, Erlis Hashmeet, Soon Macklin
Montaż: Nayte Syke
Scenariusz: Rhiane Gedeon
Dystrybucja: Wonderland Productions, Eiken
Kraj produkcji: Tonga
Produkcja: Debbra Juri
Premiera: 06 maj 1926
Wytwórnia: Fine Line

Powiązany artykuł

Szpieg który mnie kochał 1977 Filmweb ~ Szpieg który mnie kochał miał za zadanie odświeżyć wizerunek agenta 007 po klapie finansowej jaką okazał się Człowiek ze złotym pistoletem Zatrudniono więc reżysera najbardziej widowiskowych Bondów Lewisa Gilberta który 10 lat wcześniej nakręcił Żyje się tylko dwa razy

E10 720p CDA ~ James Bond bada sprawę tajemniczych zaginięć okrętów podwodnych które posiadają na pokładzie pociski atomowe pokaż cały opis W katalogu BOND 007 Folder prywatny

Film DVD 007 James Bond Szpieg Który Mnie Kochał The ~ Sklepy które spełniają wszystkie powyższe kryteria mogą również decydować o miejscu na którym znajdzie się ich oferta w ramach strefy Decyduje o tym mechanizm licytacji Pozostałe oferty dla 007 James Bond Szpieg Który Mnie Kochał The Spy Who Loved Me DVD

007 Szpieg który mnie kochał 1977 online – film online ~ Przeglądając nasz portal masz pewność że wspieramy legalną kulturę a na premiery zapraszamy do polskich sieci kinowych Dowiedz się gdzie obejrzeć 007 Szpieg który mnie kochał legalnie z lektorem lub napisami Produkcja tego filmu kosztowała ponad 14000000 dolarów czyli 54 600 00000 polskich złotych

Filmy podobne do 007 Szpieg który mnie kochał ~ Filmy które są podobne do 007 Szpieg który mnie kochał Jeśli lubicie 007 Szpieg który mnie kochał to prawdopodobnie szukacie ekscytujący dowcipny i poważny filmy o z jazda na nartach kgb tajni agenci szpiegostwo tajne służby pościg i szpieg tematami gatunków Akcja Przygoda i Kryminał nakręcone w Wielka Brytania

Szpieg który mnie kochał My name is Bond James Bond ~ Szpieg który mnie kochał jest 17 filmem o przygodach brytyjskiego agenta Jamesa Bonda W rolę 007 wcielił się po raz trzeci Roger Moore Film wszedł na ekrany w lipcu 1977 roku Film wyreżyserował Lewis Gilbert „Szpieg który mnie kochał” trwa 125 minut Budżet filmowy wynosił blisko 15 000 000

Szpieg który mnie kochał najlepszy Bond z Rogerem ~ Szpieg który mnie kochał Wielka Brytania 1977 reż Lewis Gilbert wyk Roger Moore Barbara Bach Curd Jürgens Richard Kiel 3010 poniedziałek 2205 TVP 1 W tajemniczych

Szpieg który mnie kochał powieść – Wikipedia wolna ~ Szpieg który mnie kochał – powieść Iana Fleminga o przygodach agenta 007 Jamesa Bonda Została napisana w 1962 roku i jest dziewiątą z kolei powieścią w cyklu o Bondzie Powieść różni się bardzo od pozostałych w sposobie napisania Jest to jedyna powieść o Bondzie w której mamy do czynienie z narracją pierwszoosobową

Szpieg który mnie kochał film – Wikipedia wolna ~ Szpieg który mnie kochał ang The Spy Who Loved Me – dziesiąty oficjalny film o przygodach James jest oparty na podstawie książki Iana FlemingaW postać brytyjskiego agenta wcielił się po raz trzeci Roger cji filmu podjął się Lewis Gilbert reżyser który 10 lat wcześniej wyreżyserował przedostatniego Bonda z Seanem Connerym pod tytułem Żyje się