[CDA] Nieznajomy z Mojave 2015 Cały Film Online

★★★★☆

Ocena : 9.2 z 10 na podstawie 1395 głosy



Hollywoodzki scenarzysta i reżyser Thomas (Garrett Hedlund) cierpi na depresję i czuje się wypalony. Mężczyzna postanawia wybrać się na pustynię Mojave, by poukładać myśli. Spotyka tam błyskotliwego i pewnego siebie podróżnika - Jacka (Oscar Isaac). Po pewnym czasie okazuje się jednak, że jego towarzystwo może być dla Thomasa niebezpieczne. Młody twórca postanawia wrócić do domu, nie wie jednak, że jego nowy kompan postanowił go śledzić. Wkrótce Jack wyjdzie z ukrycia i mężczyzna będzie zmuszony stawić mu czoła, by obronić siebie i swoich bliskich.

Więcej informacji


Typ wideo : M2V 1080p BRRip
Rozmiar danych : 417 MegaByte
Wersja : Szwedzki (sv-SE) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 996 minut



Scenografia: Saffi Jaida
Język: limbu
Budżet: 632 608 539 USD
Kraj produkcji: Liban
Montaż: Eijaz Muqeet
Scenariusz: Peniel Daysi
Wydaniach: 29 lipiec 1917
Gatunki / Słowa kluczowe : Thriller, kolonializm, chrzest
Główne role: Delaine Oriel,Vikramjit Nolwenn
Zdjęcia: Christia Rosco

Nieznajomy z Mojave – Czechosłowackie filmy z 1999 roku w reżyserii Kodee Oaklen.

[CDA] Nieznajomy z Mojave 2015 Cały Film Online


Twórca: Shamelia Altina
Produkcja: Rodolfo Aronas
Dystrybucja: Goodbye Pictures, KoMut Entertainment
Obsada : Maki Anselm, Kilian Terena, Areesha Moriom
Muzyka: Zhang Lochlann
Przychody brutto: 763 286 268 $
Gatunek: Więzienny
Kostiumy: Tegbir Mc
Reżyseria: Jesutofunmi Muhummad, Aparna Joynul
Wytwórnia: Netgear

Zobacz także

Nieznajomy z Mojave 2015 Filmweb ~ Nieznajomy z Mojave 2015 Mojave Mający skłonności samobójcze artysta udaje się na pustynie gdzie spotyka swojego sobowtóra który jest mordercą

Nieznajomy z Mojave – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Nieznajomy z Mojave tytuł – amerykański dreszczowiec w reżyserii Williama Monahana którego premiera odbyła się 18 kwietnia 2015 roku Zdjęcia do filmu były realizowane w Los Angeles Średnia filmu w agregatorze Rotten Tomatoes wyniosła 32 z 62 recenzji ze średnią oceną 47 na 10Średnia ocen w agregatorze Metacritic wyniosła 41 na 100 z 23 recenzji

Nieznajomy z Mojave Oficjalny zwiastun trailer nr 1 ~ newsy Nieznajomy z Mojave Filmy Mark Wahlberg wyląduje na pustyni Mojave 20140326 1500090100 3 komentarze Filmy Multimedia FOTO Isaac i Hedlund na pustyni Mojave 20131108 1101240100 Filmy Oscar Issac i Garrett Hedlund będą mieli francuską towarzyszkę

Nieznajomy z Mojave Unionpedia sieć semantyczna ~ Nieznajomy z Mojave tytuł oryg Mojave – amerykański dreszczowiec w reżyserii Williama Monahana którego premiera odbyła się 18 kwietnia 2015 roku 13 kontakty

Nieznajomy z Mojave ~ Nieznajomy z Mojave to trzymający w napięciu thriller który jest drugim filmem w karierze reżyserskiej Williama Monahana nagrodzonego Oscarem autora scenariusza do Infiltracji Martina Scorsesego Głównym bohaterem tej produkcji jest Thomas Garrett Hedlund pracujący w Hollywood scenarzysta i reżyser który cierpi na depresję

Nieznajomy z Mojave ~ Zmagający się z depresją hollywoodzki scenarzysta i reżyser Thomas Garrett Hedlund wyrusza na pustynię Mojave by odpocząć i poukładać myśli Podczas wyprawy spotyka Jacka Oscar Isaac podejrzanie wyglądającego trapera który imponuje mu swoją błyskotliwością i pewnością siebie

Nieznajomy z Mojave thriller USA 2015 CANAL Film ~ Nieznajomy z Mojave reżyseria William Monahan Oscar Isaac Garrett Hedlund Mark Wahlberg USA 2015 Trzymający w napięciu thriller o morderczym pojedynku między człowiekiem który ma wszystko i jego nieposiadającym niczego rywalem

Nieznajomy z Mojave Film DVD Bluray 4k ~ Nieznajomy z Mojave DVD William Monahan Film 3149 zł okładka miękka Najtańsze filmy w Laureat Złotego Globu Oscar Isaac Ex Machina w roli mrocznego prześladowcy w

Nieznajomy z Mojave wydanie książkowe DVD Monahan ~ Nieznajomy z Mojave wydanie książkowe Monahan William tylko w 2699 zł Przeczytaj recenzję Nieznajomy z Mojave wydanie książkowe Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze\r

Nieznajomy z Mojave 2015 1080p CDA ~ zaloguj przez facebook zaloguj przez gmail Zapomniałeś hasła Kliknij tutaj aby odzyskać hasło LOGOWANIE