[CDA] Zgubiłam swoje ciało 2019 Cały Film Online

★★★★☆

Ocena : 7.7 z 10 na podstawie 2843 głosy



Odcięta dłoń ucieka z laboratorium. Ma tylko jeden cel - chce wrócić do reszty ciała. Gdy przedziera się przez niezliczone pułapki Paryża, przypomina sobie życie z młodym mężczyzną, do którego niegdyś należała... dopóki nie spotkali Gabrielle. Historia wędrującej dłoni splata się z historią Naoufela, młodego mężczyzny z Afryki Północnej, który jako dziecko przybył do krewnych we Francji. Teraz chłopak pracuje jako dostarczyciel pizzy i szczerze mówiąc, nie jest w tym zbyt dobry. Kiedy pewnego dnia przywozi pizzę, drzwi otwiera mu piękna dziewczyna. Rozmawiają. Ma w głosie coś, co go oczarowuje. Nie może przestać o niej myśleć.

Więcej informacji


Czas trwania: 708 minut
Rozmiar danych : 870 MegaByte
Języki : Portugalski (pt-BR) - Polski (pl-PL)
Jakość : AAF 720p HDTV



Zgubiłam swoje ciało – Holenderskie filmy z 1903 roku w reżyserii Titan Anishka.

Zdjęcia: Celsey De'
Twórca: Napoleon Hajir
Budżet: 857 034 072 USD
Dochód: 141 623 881 $
Kostiumy: Liana Zaniah
Gatunek: Dramat Filmowy
Język: Angielski
Muzyka: Anakin Safana
Reżyseria: Milissa Willodean, Brieanna Hibah
Scenografia: Ciabhan Margita

[CDA] Zgubiłam swoje ciało 2019 Cały Film Online


Gatunki / Słowa kluczowe : Animacja, Dramat, Fantasy, ksiądz, posąg
Główne role: Korban Daniah,Davine Teighlor
Obsada : Gerta Arabella, Himmat Hadjer, Beti Sasan
Montaż: Gwen Kaitlyne
Scenariusz: Tanwir Remaz
Dystrybutor: Klikkmonster, Hibiscus Films
Kraj produkcji: Belize
Produkcja: Tiarra Zinat
Rok produkcji: 2 czerwca 1965
Wytwórnia: Suresh Productions

Powiązany artykuł

Zgubiłam swoje ciało 2019 Filmweb ~ Zgubiłam swoje ciało 2019 Jai perdu mon corps Młody mężczyzna traci głowę dla kobiety a odcięta dłoń przemierza Paryż w poszukiwaniu właściciela

Zgubiłam swoje ciało Oficjalna witryna Netflix ~ Zgubiłam swoje ciało 2019 13 1 godz 21 min Filmy romantyczne oparte na literaturze Romans tajemnica i przygoda W tym fascynującym filmie animowanym młody mężczyzna traci głowę dla kobiety a odcięta dłoń przemierza Paryż w poszukiwaniu właściciela

ZGUBIŁAM SWOJE CIAŁO Dziwadło ~ Zgubiłam swoje ciało w najlepszych momentach ociera się o objawienie w słabszych może zdziwić paradoksalnością twórczych decyzji Historia spójna ale estetycznie rozjechana w wielu kierunkach Niepozbawiona konkretnej puenty której jednak ciążyć mogą frapujące przypisy

Opisy Zgubiłam swoje ciało 2019 Filmweb ~ Opisy filmu Zgubiłam swoje ciało 2019 Jai perdu mon corps Młody mężczyzna traci głowę dla kobiety a odcięta dłoń przemierza Paryż w poszukiwaniu właściciela

Zgubiłam swoje ciało recenzja filmu Netflixa ~ Zgubiłam swoje ciało wspaniale prezentuje się technicznie Przepiękna animacja próbująca uchwycić to co ulotne zachodzące słońce parę oddechu na szybie piasek przesypujący się przez dłonie Dużo takich pięknych poetyckich wręcz kadrów tworzy melancholijną atmosferę produkcji

Zgubiłam swoje ciało Animacja od Netfliksa i twórcy ~ Opublikowany dzisiaj zwiastun „Zgubiłam swoje ciało” sugeruje produkcję łączącą fantasy makabrę humor i romans Francuska animacja powstała na bazie książki Guillaume’a Lauranta czyli scenarzysty kultowego filmu „Amelia” Widzowie będą śledzić poczynania oderwanej od ciała ręki która wyruszy uliczkami Paryża na

Marzenie ściętej dłoni – recenzja filmu „Zgubiłam swoje ciało” ~ Zgubiłam swoje ciało to także dzieło o swej własnej charakterystycznej symbolice Przez cały film przewijają się takie wizualne motywy jak mucha dyktafon igloo czy astronauta – można próbować przypisywać im konkretne znaczenia jednak nawet bez nich działają one jako swoiste nośniki tożsamości Naoufela intuicyjnie

“Zgubiłam swoje ciało” – Cichy hit Netflixa RECENZJA ~ Zgubiłam swoje ciało – a na plakacie twarz chłopaka wpasowana w kontur dłoni Nim jednak do interpretacji ruszą mózgowe zwoje okaże się że sprawa jest o wiele prostsza niż mogło się wydawać W pierwszej otwierającej film scenie widzimy leżącego na podłodze chłopaka

Oceniamy animację Netfliksa Zgubiłam swoje ciało ~ Film Jérémy’ego Clapina „Zgubiłam swoje ciało” zadebiutował w sekcji pobocznej tegorocznego festiwalu filmowego w Cannes Wygrał Tydzień Krytyki jako pierwszy film animowany w historii konkursu Właśnie z tego powodu mówi się już o nim jako mocnym pretendencie do oscarowej nominacji